مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:452024-01-14سياسي

گروه های جهادی تهرانی به کمک مددجویان کمیته امداد آمدند


مدیرکل کمیته امداد استان تهران از بهره مندی بیش از 2000 مددجوی تحت حمایت این نهاد از بیش از 6 هزار خدمت پزشکی و دندانپزشکی گروه های جهادی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، امروز یکشنبه، 25 دی ماه دومین نشست سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با حضور جمعی از اعضای شورای مدیران، رؤسای ادارات اجرایی، مدیراجرایی قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی کمیته امداد،مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور، نمایندگان بسیج سازندگی استان و شهر تهران در سالن بسیجی امدادگر حاج محمد فاضلی برگزار شد.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و امور تأمین مسکن با همکاری گروه های جهادی و کمیته امداد استان تهران محوریت این نشست بود.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل و فرمانده بسیج کمیته امداد استان تهران در خصوص برگزاری این جلسه، اظهار کرد: گروه های جهادی برخواسته از گروه های مردمی هستند.

وی به همکاری این نهاد با بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: در صورت تأمین زمین در روستاهای استان تهران می توانیم نسبت به احداث مسکن برای خانواده های تحت حمایت اقدام نماییم.

پرپنچی با بیان اینکه این جلسه گفتمان میان گروه های جهادی است؛ بیان کرد: از ابتدای سال جاری با همکاری بالغ بر 10 گروه جهادی به 2 هزار و 600


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی تهرانی به کمک مددجویان کمیته امداد آمدند

گروه های جهادی تهرانی به کمک مددجویان کمیته امداد آمدند