مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 20:452024-01-11ورزشي

پرسپولیس مرد سال سابق آسیا را می خواهد!


باشگاه پرسپولیس بر اساس لیست خرید یحیی گل محمدی پیش می رود و برای جذب برخی از بازیکنان این لیست اقدامات اولیه را انجام داده است.

- پرسپولیس فعلا سه بازیکن در لیست خرید خود دارد که برای جذب آنها اقدام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، باشگاه پرسپولیس بر اساس لیست خرید یحیی گل محمدی پیش می رود و برای جذب برخی از بازیکنان این لیست اقدامات اولیه را انجام داده است.

بعد از منتفی شدن حضور محمدرضا آزادی در پرسپولیس، این باشگاه کار جذب جواد آقایی پور، محمد خدابنده لو و عبدالکریم حسن را در نقل و انتقالات زمستانی پیش برده است.

محد خدابنده لو متولد تهران، 24 ساله و عضو فعلی تیم مس رفسنجان است که قبل تر در گل گهر سیرجان، ذوب آهن و پیکان نیز بازی کرده است.

این بازیکن سابق تیم امید ایران دو سال قبل هم مد نظر یحیی گل محمدی بود اما با رقمی بالاتر از پیشنهاد پرسپولیس راهی گل گهر سیرجان شد.

محد خدابنده لو از آن دست بازیکنانی است که می تواند نقش رابط بین بخش دفاعی و تهاجمی تیم را برقرار کرده و شرح وظایفی شبیه میلاد سرلک داشته باشد ضمن اینکه 5 سال از او کوچک تر است.

جواد آقایی پور متولد رشت، 24 ساله و مهاجم فعلی استقلال خوزستان که در بازی با پرسپولیس بریس کرد و نمایش درخشانی داشت با سابقه بازی برای سپیدرود رشت، نساجی مازندران و شهرداری آستارا گزیه دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس مرد سال سابق آسیا را می خواهد!

پرسپولیس مرد سال سابق آسیا را می خواهد!