مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:062024-01-06سياسي

وقتی یک شهید جان مادر شهید مختارزاده را نجات داد


سلام بر تو بهترین مادر دنیا، سلام ما تا ابد بر تو و بر فرزندانت، روی سرمان دستی بکش فاطمه جان، ما عاشقان و فداییان پسرتان هستیم؛ خودمان، هستی مان و فرزندانمان فدایی راه حسینت.

، دروغ نمی گوییم، شاهدمثالم، همین مادران جوان شهدای دهه هشتادی هستند، همین مادرانی که گران بهاترین و بزرگترین سرمایه زندگی شان را با افتخار، تقدیم اسلام و فرزندان شما کرده اند.

روز مادر بر این مادران آسمانی، هزاران بار مبارک، دعای فرزند شهیدتان بدرقه زندگی شما؛ شهید حسن مختارزاده، هم نام فرزند شماست، خوش نام، بسیجی و جهادی.

اولین بار که مادر این شهید بزرگوار را دیدم، فکر نمی کردم تا این حد جوان باشدف حسن آقا، یک دهه هشتادی است، جوانی مومن و با تقوی.

دوستانش می گویند که او سربلندی خود را در خدمت به مردم و حفظ امنیت می دانست.

جوانی که در 22 سالگی آرزو و شوق شهادت داشت و روح بلندش طاقت این دنیای کوچک و فانی را نداشت و سرانجام به آرزویش رسید و به قاسم بن الحسن(ع)، جوانِ شهیدِ امامش پیوست؛ آری شهدا قفس دنیا را لایق روح بزرگ خود نیافتند و از فرش به عرش الهی پرکشیدند.

سوژه امروز خبرگزاری فارس، فاطمه محمددادخواه، مادر بزرگوار شهید امنیت، شهید حسن مختارزاده است که همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر، گفت وگوی خبرنگار فارس را با این مادر شهید، بخوانید: &


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی یک شهید جان مادر شهید مختارزاده را نجات داد

وقتی یک شهید جان مادر شهید مختارزاده را نجات داد