مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 09:102024-01-12سياسي

11هزار مجوز برای جذب نیروهای بهداشتی در استخدام های جدید وزارت بهداشت


معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مجوزهای استخدامی در آزمون اخیر وزارت بهداشت به جذب بهورز و نیروهای بهداشتی اختصاص یافت که قریب به 11 هزار مجوز بود؛ - گفت: این امر عزم وزارت بهداشت و دولت مردمی برای توسعه حوزه بهداشت را به خوبی نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجلاس مشترک معاونان بهداشت و توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در سالن شهید یاسینی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، دکتر بهروز رحیمی در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات دکتر فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت در توجه ویژه به تأکیدات مقام معظم رهبری برای احیا و توسعه نظام شبکه بهداشت کشور، خاطرنشان کرد: طرح ها و برنامه های اجرا شده در حوزه بهداشت، همواره موجب ارتقای سلامت جامعه می شود.

وی در ادامه سیاست های معاونت توسعه مدیریت و منابع هم در سطح وزارت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور را بهداشت محور عنوان کرد و افزود: معاونان توسعه برای اجرای طرح ها و برنامه های حوزه بهداشت که به شدت مورد تأکید و توجه وزیر بهداشت است، نباید از هیچ تلاش وکوششی دریغ کنند زیرا اعتقاد داریم که اولویت بهداشت بر درمان هم به سلامت جامعه منجر می شود و هم پرداختی از جیب مردم را کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11هزار مجوز برای جذب نیروهای بهداشتی در استخدام های جدید وزارت بهداشت

11هزار مجوز برای جذب نیروهای بهداشتی در استخدام های جدید وزارت بهداشت