مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:502024-01-15ورزشي

کلهر: 40 درصد تحرک بدنی در کشور افزایش پیدا کرده است


نشست خبری دومین دوره مسابقات ویژه روستاییان و عشایر سراسر کشور جام پرچم و همچنین رونمایی از لوگوی این رویداد امروز دوشنبه 26 دی برگزار شد.

- نشست خبری دومین دوره مسابقات ویژه روستاییان و عشایر سراسر کشور "جام پرچم" و همچنین رونمایی از لوگوی این رویداد امروز دوشنبه 26 دی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری دومین دوره مسابقات جام پرچم ویژه روستاییان و عشایر سراسر کشور و رونمایی از لوگوی این رویداد امروز 25 دی با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، شهرام عظیمی سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان، علی خلیلی سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی، علیرضا پسندیده رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی و حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته امروز برگزار شد.

در ابتدای این نشست شهرام عظیمی سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری جام پرچم در سه رشته ورزشی دوومیدانی، کاراته و مینی فوتبال گفت: جام پرچم سال گذشته در رشته مینی فوتبال برگزار شد و امسال تلاش کردیم به جز این رشته در دو رشته کاراته و دوومیدانی در بخش زنان و مردان میزبان برگزاری این رویداد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلهر: 40 درصد تحرک بدنی در کشور افزایش پیدا کرده است

کلهر: 40 درصد تحرک بدنی در کشور افزایش پیدا کرده است