مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 21:302023-12-27سياسي

شورای وحدت اصولگرایان افراد ناکارآمد را کنار می گذارد


در نشست دفتر سیاسی جامعه اسلامی مدیران مطرح شد که در شورای وحدت اصولگرایان سعی شده برخی از افراد توانمند دعوت به حضور در انتخابات شوند و افراد ناکارآمد کنار گذاشته شوند.

- در نشست دفتر سیاسی جامعه اسلامی مدیران مطرح شد که در شورای وحدت اصولگرایان سعی شده برخی از افراد توانمند دعوت به حضور در انتخابات شوند و افراد ناکارآمد کنار گذاشته شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در نشست دفتر سیاسی و انتخابات این تشکل سیاسی اصولگرا ضمن تشریح اوضاع انتخابات و مشارکت در کشور گفت: با رجوع به وضعیت گذشته و حال و همچنین تنگناهای معیشتی که در اثر عوامل مختلف از جمله سوءمدیریت و تدبیر بر مردم عارض شده است.

یکی از مؤلفه های اساسی افزایش مشارکت، رسیدگی به وضعیت مردم و حل مشکلات اساسی اقتصادی و معیشتی آنها و همچنین مطالباتی چون رسیگی به وضعیت آلودگی هوا و آینده جوانان است به گونه ای اگر آنها خدمت به خود را ملموس احساس کنند، برای انتخاب افراد اصلح پای صندوق های رأی می آیند.

وزیر اسبق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تفاوت های اصلی انتخاب افراد صالح و اصلح، خاطرنشان کرد: در ادوار گوناگون افراد از جناح های مختلف سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا وارد مجلس شدند؛ اما طیفی از آنان صرفا صالح بودند و همین موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای وحدت اصولگرایان افراد ناکارآمد را کنار می گذارد

شورای وحدت اصولگرایان افراد ناکارآمد را کنار می گذارد