مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:502023-12-30سياسي

جبهه استکبار با جنگ فرهنگی به دنبال متوقف کردن نظام اسلامی است


جبهه استکبار اکنون با جنگ فرهنگی به دنبال متوقف کردن حرکت شتابنده نظام جمهوری اسلامی ایران است که قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در گرامیداشت حماسه 9دی در مصلی شهر ایلام گفت: مردمان این استان در کشور به عنوان مردمان انقلابی، ولایتمدار و بصیر در کشور شناخته می شوند و مرز ایلام در دوران دفاع مقدس مرزی مستحکم و نفوذ ناپذیر بود.

وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی به پیشگامی ایران در حال شکل گیری است، افزود: جبهه استکبار برای مقابله با نظام اسلامی از همه ظرفیت ها و توان خود استفاده کرده و کشور را در درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی کرده است که مصادق بارز جنگ اقتصادی جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، تحریم ها بود.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ادامه داد: جبهه استکبار اکنون با جنگ فرهنگی به دنبال متوقف کردن حرکت شتابنده نظام جمهوری اسلامی ایران است که قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

عبدالملکی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) پس از سالها پرچم نظام اسلامی را با اساس توحید ناب محمدی (ص)، پشتوانه فقه اسلامی و با نصرت از امام زمان(عج) با اهتزار درآورد و پایه گذار نظام جمهوری اسلامی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه استکبار با جنگ فرهنگی به دنبال متوقف کردن نظام اسلامی است

جبهه استکبار با جنگ فرهنگی به دنبال متوقف کردن نظام اسلامی است