مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:402024-01-09اقتصادي

پاسخ یک شرکت تامین کننده لاستیک به ابهاماتی درباره واردات با ارز دولتی


یک شرکت تامین کننده لاستیک کشور با توجه به ابهامات مطرح شده درباره واردات لاستیک با ارز دولتی توسط این شرکت به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.

- یک شرکت تامین کننده لاستیک کشور با توجه به ابهامات مطرح شده درباره واردات لاستیک با ارز دولتی توسط این شرکت به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در توضیحات شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی آمده است: شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی در اوایل سال 1397 به منظور انجام فعالیت های بازرگانی تاسیس شده و با توجه به نیاز کشور و با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در زمینه واردات برخی کالاهای حیاتی اقدام کرده است.

با توجه به بحران به وجود آمده در زمینه لاستیک در سال 1397، وزارت صمت از این شرکت تقاضا کرد در زمینه ورود لاستیک و کائوچو اقدام کند که شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی نیز پس از نهایی شدن این موضوع در خرداد سال 1398، اجرای این قرارداد را به شرکت توسعه تجارت دلفین واگذار کرد.

کل مبلغ این قرارداد 80 میلیون دلار ارز دولتی برای واردات لاستیک و کائوچو بوده که بخش عمده آن محقق و لاستیک های وارد شده به کشور، با نرخ کمتر از بازار از طریق سامانه توزیع وزارت صمت و با نظارت مستقیم ستاد تنظیم بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته و این اقدام در کاهش فشار بر حوزه حمل و نقل جاده ای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ یک شرکت تامین کننده لاستیک به ابهاماتی درباره واردات با ارز دولتی

پاسخ یک شرکت تامین کننده لاستیک به ابهاماتی درباره واردات با ارز دولتی