مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 17:352024-01-20دانش

ایجاد مقطع دکتری در پردیس جامع «دریاساحلی» دانشگاه صنعتی امیرکبیر


رییس پردیس جامع دریا ساحلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در حال حاضر پذیرش به صورت روزانه و مختص بندرعباس است و بیشتر رشته ها کارشناسی و ارشد هستند.

- ایجاد مقطع دکتری در پردیس جامع دریاساحلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر رییس پردیس جامع دریا ساحلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در حال حاضر پذیرش به صورت روزانه و مختص بندرعباس است و بیشتر رشته ها کارشناسی و ارشد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به لزوم پشتیبانی مستمر از توسعه سواحل جنوب کشور و حضور پررنگ در آب های آزاد و در راستای پاسخ به الزامات آموزش عالی، فناورانه و صنعتی برنامه های توسعه کشور در محور جنوب و مخصوصاً سواحل مکران در دهه های آتی، نام واحد آموزشی هرمزگان (بندرعباس) به پردیس دریا ساحلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تغییر یافت.

پردیس دریا ساحلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر امروزه با تربیت نیروی انسانی متخصص، پژوهش مسئله ‏ محور در صنایع، ایجاد ارتباطات علمی و فناورانه بین المللی، ترویج فناوری‏ های دانش بنیان و تلاش بی وقفه در راستای توسعه سواحل جنوب کشور و علی الخصوص سواحل مکران، پاسدار اعتلای پایدار آموزشی و پژوهشی در علوم و فناوری های دریایی و ساحلی کشور است.

در این رابطه علیرضا رهایی سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تأکید بر اینکه این دانشگاه امکان ایجاد رشته های مرتبط با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مقطع دکتری در پردیس جامع «دریاساحلی» دانشگاه صنعتی امیرکبیر

ایجاد مقطع دکتری در پردیس جامع «دریاساحلی» دانشگاه صنعتی امیرکبیر