مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:002024-01-15اقتصادي

کف حقوق والدین شهدا 15 میلیون/ کف حقوق کارکنان دولت 10 میلیون


کمیسیون تلفیق کف حقوق والدین شهدا را 15 میلیون تومان تعیین کرد میزان حقوق رزمندگان معسر هم با حداقل حقوق یعنی 10 میلیون تومان خواهد بود.

- کمیسیون تلفیق کف حقوق والدین شهدا را 15 میلیون تومان تعیین کرد میزان حقوق رزمندگان معسر هم با حداقل حقوق یعنی 10 میلیون تومان خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: دولت در لایحه بودجه قیمت حامل های انرژی را ثابت در نظر گرفته بود لذا قیمت گازوییل، بنزین و دیگر فرآورده ها در سال آینده همچون سال 1402 خواهد بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع در نشست خبری در تشریح مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 اظهار کرد: مهم ترین ویژگی بودجه سال آینده این است که کسری و نرخ تورم آن کمتر شده است.

  وی اضافه کرد: دولت در لایحه بودجه قیمت حامل های انرژی را ثابت در نظر گرفته که کمیسیون تلفیق هم عینا آن را مصوب کرد بدان معنا که قیمت بنزین، گازوییل و دیگر فرآورده های انرژی همچون سال 1402 خواهد بود و تغییری در نرخ قیمت حامل های انرژی در سال آینده نخواهیم داشت.

  سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 با این توضیح که مصوبات این کمیسیون باید در صحن علنی تصویب و به تایید شورای نگهبان برسد، گفت: در صورت تایید شورای نگهبان این مصوبات اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کف حقوق والدین شهدا 15 میلیون/ کف حقوق کارکنان دولت 10 میلیون

کف حقوق والدین شهدا 15 میلیون/ کف حقوق کارکنان دولت 10 میلیون