مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 21:252023-12-26سياسي

اختتامیه نخستین جام امید رسانه در استان بوشهر برگزار شد


مراسم اختتامیه نخستین جشنواره جام امید رسانه استان بوشهر با معرفی نفرات برگزیده، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر امروز در آیین اختتامیه جام امید رسانه در بوشهر، اظهار داشت: در تمام جوامع بشری و در دنیا تمام سیاست گذاران و حاکمان تلاش می کنند افکارعمومی جامعه خود را با سیاست فرهنگی و سیاسی آموزش دهند.

رسانه ها دستاوردهای انقلاب را با هدف امیدآفرینی منعکس کنند وی افزود: جامعه ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران از این قائده مستثنی نیست و دارای عقیده اسلامی و انقلابی هستیم و رسانه ها می توانند در این موضوعات نقش آفرینی به سزایی داشته باشند.

  فرمانده سپاه استان بوشهر عنوان کرد: از جمله نقاط قوت رسانه ها در کشور و استان ما این است که رسانه های مختلف در سطوح گوناگون با مخاطبان متعدد در سطح جامعه امکان جذب اقشار به ویژه جوانان را داشته باشند.

سردار رزمجو با بیان اینکه در راه پیشرفت فرهنگ و تمدن اسلامی نقش بزرگی بر عهده رسانه ها است، گفت: تولید اطلاعات در جهان امروز به کمک رسانه ها صورت می گیرد و ابزارهای اطلاع رسانی به جهت فراگیری، توانسته اند مخاطبان زیادی را جذب کنند و اخبار را با دقت و سرعت در دسترس مخاطبان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه نخستین جام امید رسانه در استان بوشهر برگزار شد

اختتامیه نخستین جام امید رسانه در استان بوشهر برگزار شد