مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:402024-01-02سياسي

آبرسانی به 54 روستا با مشارکت خیّرین آبرسان در استان زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اجرای طرح های آبرسانی با مشارکت خیّرین آبرسان در این استانطرح های استمرار داشته و در این راستا بنیاد خیریّه حاج اکبر ابراهیمی آماده آبرسانی به روستاهای بیشتری در استان زنجان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حضور نماینده این موسسه بررسی میدانی آبرسانی به 54 روستای دیگر در استان زنجان در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در این راستا تا کنون آبرسانی به 15 روستا در شهرستان زنجان، 18 روستا در شهرستان خدابنده، 5 روستا در شهرستان طارم، 3 روستا در شهرستان خرمدره و 13 روستا نیز در سایر نقاط استان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این طرح ها در راستای حل مشکل تنش آبی و تامین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح های آبرسانی اجرایی می شوند.

نادرخانی یادآور شد: پیش از این آبرسانی به 43 روستای استان زنجان با مشارکت بنیاد خیریّه حاج اکبر ابراهیمی اجرا و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: برای اجرای این طرح ها اعتباری معادل 65 میلیارد ریال توسط بنیاد حاج اکبر ابراهیمی و 250 میلیارد نیز توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 54 روستا با مشارکت خیّرین آبرسان در استان زنجان

آبرسانی به 54 روستا با مشارکت خیّرین آبرسان در استان زنجان