مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:252024-01-07حوادث

عاملان درگیری در خیابان فلسطین رشت دستگیر شدند


مأموران پلیس امنیت عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی درگیری، قدرت نمایی، ایجاد راه بندان و تخریب اموال عمومی توسط دو نفر در خیابان فلسطین شهرستان رشت، - بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری 2 عامل شرارت و درگیری در خیابان فلسطین رشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار حسین حسن پور اظهار کرد: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سو اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام را به آنها نخواهد داد.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی درگیری، قدرت نمایی، ایجاد راه بندان و تخریب اموال عمومی توسط دو نفر در خیابان فلسطین شهرستان رشت، بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند، افزود: با تحقیقات صورت گرفته و اقدامات فنی پلیس، 2 متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از تشکیل پرونده و معرفی متهمان که چند فقره سابقه شرارت، قدرت نمایی با سلاح و اخلال در نظم عمومی دارند برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان نیز یک قبضه کلت کمری با 7 عدد فشنگ جنگی و 2 قبضه قمه کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان درگیری در خیابان فلسطین رشت دستگیر شدند

عاملان درگیری در خیابان فلسطین رشت دستگیر شدند