مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 12:352023-12-29سياسي

نهم دی ماه نماد بصیرت و عزت مردم است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یوم الله 9 دی، پاسداشت بصیرت ملت در خنثی سازی توطئه آمریکایی و صهیونیستی است.

  - ایسنا/زنجان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یوم الله 9 دی، پاسداشت بصیرت ملت در خنثی سازی توطئه آمریکایی و صهیونیستی است.

  حجت الاسلام علی ناصر امروز (جمعه 8 دی ماه) در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر زنجان، اظهار کرد: 9 دی ماه روز مهم و حائز اهمیتی است و زمانی که اتفاقات 9 دی سال 88 را بررسی کنیم بیش از پیش به اهمیت این روز پی می بریم.

این مسئول ادامه داد: فتنه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران از روزهای آغازین پیروزی انقلاب شروع شده و مردم همیشه در برابر توطئه ها مقاومت کرده اند و لطف الهی و دست خدا همیشه همراه مردم بوده است.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی نشان از بصیرت مردم داشت، افزود: از روزی که جرقه های انقلاب زده می شد و مردم آگاه تر می شدند، هراس دشمنان نیز بیشتر می شد و همواره با نقشه ها و فتنه های گوناگون مقابل انقلاب ایستادگی می کردند؛ اما مردم با بصیرت و ایمان خود پاسخ های کوبنده ای به نقشه های دشمنان می دهند.

ناصر ادامه داد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهم دی ماه نماد بصیرت و عزت مردم است

نهم دی ماه نماد بصیرت و عزت مردم است