مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:152023-12-30سياسي

جبهه پایداری: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه است


جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت سالروز نهم دی ماه بیانیه ای را صادر کرده و حماسه تاریخی و ماندگار نهم دی 1388 را یکی از قله های فراموش نشدنی و حرکتی متکی بر حضور ایمانی مردم در صحنه و اراده الهی مبنی بر یاری قطعی مؤمنین در تاریخ انقلاب اسلامی قلمداد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت سالروز نهم دی ماه بیانیه ای را صادر کرده و حماسه تاریخی و ماندگار نهم دی 1388 را یکی از قله های فراموش نشدنی و حرکتی متکی بر حضور ایمانی مردم در صحنه و اراده الهی مبنی بر یاری قطعی مؤمنین در تاریخ انقلاب اسلامی قلمداد کرده است.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم امروز در حالی چهارده سال از حماسه نهم دی می گذرد که گذر ایام نه تنها از اهمیت و تأثیر این روز تاریخی نکاسته، بلکه وقایع سال های اخیر در سطح ملی و منطقه ای مفهوم و ابعاد تازه ای نیز به آن بخشیده است.

وضعیتی که امروز منطقه غرب آسیا با آن مواجه است، دریچه ای خاص و قابل توجه برای تحلیل حرکت سراسری مردم ایران در یوم الله 9 دی است.

طی چند ماه اخیر ورق حیثیت رسانه ساخته صهیونیست های جنایتکار و متحدان این رژیم اشغالگر برگشته و ملت های دنیا بر اثر حمایت این دولت ها با واقعیت نظام های مدعی لیبرال دموکراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه پایداری: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه است

جبهه پایداری: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه است