مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 21:502023-12-25سياسي

معادله غزه به نفع رژیم اشغالگر قدس تغییر نخواهد کرد


نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان با اشاره به شهادت مستشار کشورمان در سوریه گفت: اطمینان دارم روحیه مقاومت را با این شهادت ها افزایش می دهند و تاکید می کنم این اقدامات رژیم صهیونیستی باعث نخواهد شد معادله غزه به نفع رژیم اشغالگر قدس تغییر کند.

- نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان با اشاره به شهادت مستشار کشورمان در سوریه گفت: اطمینان دارم روحیه مقاومت را با این شهادت ها افزایش می دهند و تاکید می کنم این اقدامات رژیم صهیونیستی باعث نخواهد شد معادله غزه به نفع رژیم اشغالگر قدس تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن کاظمی قمی در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به شهادت سردار سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: شهادت همرزم شهدای جبهه مقاومت که همزمان است با شهدای غزه را به امت اسلام و جبهه مقاومت تبریک و تسلیت می گویم، این اقدام ناجوانمردانه و جنایتکاری که رژیم اشغالگر قدس علیه این رزمنده همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد، شاهد شهادت این سردار سرافراز اسلام بودیم که با عملیات موشکی و پهپادی منجر به شهادت شد.

وی تصریح کرد: اقدام رژیم صهیونیستی را از این جهت می دانم که رژیم اشغالگر قدس به دنبال توسعه عملیات در خارج از مرزهای غزه است، اینکه رزمنده بزرگ را هدف قرار داد برای این بود که به نوعی جمهوری اسلامی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادله غزه به نفع رژیم اشغالگر قدس تغییر نخواهد کرد

معادله غزه به نفع رژیم اشغالگر قدس تغییر نخواهد کرد