مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:402024-01-08سياسي

تمهیدات برنامه هفتم توسعه در حوزه آب


رییس کمیته آب کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده در برنامه هفتم توسعه در رابطه با حوزه آب گفت: در این برنامه برای حفاطت از منابع آب های زیرزمینی و سطحی احکام خوبی آورده شده و خلاء های پیشین با هماهنگی دولت برطرف شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته آب کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده در برنامه هفتم توسعه در رابطه با حوزه آب گفت: در این برنامه برای حفاطت از منابع آب های زیرزمینی و سطحی احکام خوبی آورده شده و خلاء های پیشین با هماهنگی دولت برطرف شده است.

امیرقلی جعفری بروجنی امروز، 18 دی ماه، طی بازدید از طرح انتقال آب از هزار مسجد به مشهد در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات مجلس شورای اسلامی جهت حفاظت بهتر از منابع آبی اظهار کرد: در برنامه هفتم توسعه که یک ماه پیش تمام شده و در حال حاضر در شورای نگهبان است، برای حفاطت از منابع آب های زیرزمینی و سطحی احکام خوبی آورده شده و خلاء های پیشین با هماهنگی دولت برطرف شده است.

وی افزود: همچنین در رابطه با موضوع آب های مرزی و حفظ ذخایر آب های مشترک و استحصال درست از آن ها ماده ای در برنامه هفتم توسعه دیده شده است.

رییس کمیته آب کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این برنامه وظایف دولت در قبال چاه های غیرمجاز و اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات برنامه هفتم توسعه در حوزه آب

تمهیدات برنامه هفتم توسعه در حوزه آب