مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:202023-12-27اقتصادي

خدمات نهضت ملی و جوانی جمعیت در قم برون سپاری شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: با هدف تکریم مراجعین و صرفه جویی در وقت و هزینه آنان، تفاهم نامه چهارجانبه برون سپاری خدمات طرح های نهضت ملی مسکن و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسین زنجیرانی فراهانی اظهار کرد: با توجه به ثبت نام بیش از 150 هزار متقاضی در سامانه نهضت ملی، و نیاز به پاسخگویی سریع و با دقت به متقاضیان و ذینفعان طرح و از سوی دیگر حفظ و صیانت از حقوق شهروندی و تکریم آنان، بخشی از خدمات ارائه شده به مراجعین، برون سپاری شده است.

وی افزود: استفاده از بستر الکترونیکی، کاهش سفرهای غیر ضروری شهری، تکریم و افزایش رضایتمندی مراجعین، کاهش بروکراسی اداری از اهداف برون سپاری خدمات اداره کل راه و شهرسازی به دفاتر پیشخوان دولت بوده است.

زنجیرانی در خصوص جزییات این تفاهم نامه توضیح داد: این تفاهم نامه چهار جانبه بوده و فی مابین اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، کانون سردفتران و دفتریاران و شرکت خصوصی مرتبط با دفاتر پیشخوان منعقد شده است.

وی ادامه داد: بخشی از خدمات مربوط به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح نهضت ملی مسکن از جمله تکمیل قراردادهای تنظیمی، اخذ امضای قرارداد از متقاضی، اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات نهضت ملی و جوانی جمعیت در قم برون سپاری شد

خدمات نهضت ملی و جوانی جمعیت در قم برون سپاری شد