مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:552024-01-03سياسي

شکوه حضور مردم مهمترین اصل در انتخابات 11 اسفند است


رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شکوه حضور مردم مهمترین اصل در انتخابات 11 اسفند 1402 است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شکوه حضور مردم مهمترین اصل در انتخابات 11 اسفند 1402 است.

سید جواد هاشمی مهر سه شنبه شب 12 دی در همایش حماسه حضور در شهرستان کهگیلویه که با هدف افزایش مشارکت در انتخابات برگزار شد، افزود: مردم استان خود می توانند محور سلامت و امنیت انتخابات باشند و از تعصبات قومی و قبیله ای و نبایدهای انتخاباتی پرهیز کنند.

وی بر ضرورت فراهم شدن همه شرایط و تمهیدات لازم برای این حضور حماسی و با شکوه مردم در صحنه انتخابات امسال تاکید کرد و گفت: صندوق ها و تعرفه ها آماده شده است و هر آن چیزی که نیاز سلامت، امنیت و شکوه حضور در انتخابات پیش رو است برایش چاره اندیشی شده است .

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات، ستاد تبلیغات، ستاد امنیت انتخابات، هیات های اجرایی و هیات بازرسی انتخابات استان تشکیل شده و اقدام های لازم از سوی این هیات ها و کمیته های مختلف به نحو شایسته در حال انجام است.

هاشمی مهر تصریح کرد: با توجه به چهار اصل مهم مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت مورد نظر مقام معظم رهبری کارهایی لازم انجام گرفته و صندوق های رای آماده شده و تست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوه حضور مردم مهمترین اصل در انتخابات 11 اسفند است

شکوه حضور مردم مهمترین اصل در انتخابات 11 اسفند است