مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:052023-12-27سياسي

اخبار سیاسی 6دی؛ تاکید رهبری بر نقش آفرینی زنان/جزییات تشییع شهید سیدرضی


«دیدار بانوان با رهبرانقلاب»، «جزییات تشییع شهید سردار سید رضی موسوی»و «نشست امروز هیات دولت»از موضوعات مهم خبری ششم دی 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- دیدار بانوان با رهبرانقلاب ، جزییات تشییع شهید سردار سید رضی موسوی و نشست امروز هیات دولت از موضوعات مهم خبری ششم دی 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها در محضر رهبری انقلاب پرداختند.

**** روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه جزییات آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید راه قدس سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی را اعلام کرد.

بنابر این اطلاعیه، آیین تشییع و بدرقه پیکر شهید صبح فردا (پنجشنبه 7 ددی 1402) در میدان آیینی امام حسین (ع) تهران و خاکسپاری شهید قبل از ظهر فردا در امامزاده صالح تجریش برگزار می شود.

لازم به ذکر است که دوشنبه _ چهارم دی ماه 1402 _ در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 6دی؛ تاکید رهبری بر نقش آفرینی زنان/جزییات تشییع شهید سیدرضی

اخبار سیاسی 6دی؛ تاکید رهبری بر نقش آفرینی زنان/جزییات تشییع شهید سیدرضی