مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:062023-12-25سياسي

مهر باطل چگونه بر پیشانی شورای شهر سی سخت نشست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ شهر زیبا و کوچک سی سخت در دامنه دنا طی چند سال اخیر دستخوش اختلافات عدیده در پارلمان شهری شده و از دوره گذشته شورا تا دوره فعلی هیچگاه روی آرامش به خود ندیده است.

در مقطعی از دوره گذشته به دلیل اختلافات میان اعضای شورا و همچنین اختلاف نظر آنها با شهردار موجب شد تا زباله های شهر گردشگری و توریستی برای چندین روز در خیابان ها سرگردان بماند و این اختلافات پای مسؤولان استانی را به حاشیه های شهر سی سخت باز کرد.

از اختلافات و حاشیه های دوره گذشته شورای اسلامی شهر و شهرداری سی سخت که بگذریم به دوره فعلی می رسیم دوره ای که خیلی ها فکر می کردند با روی کار آمدن افراد فعلی حاشیه ها و اختلاف نظرها کنار گذاشته خواهد شد و با رویکردی دیگر به مردم خدمت خواهند کرد.

در ابتدای شکل گیری شورای اسلامی تعدادی از اعضای شورا به صورت گفتمانی کیانوش صیادی را به عنوان شهردار شهر سی سخت معرفی کردند.

مراسم معرفی کیانوش صیادی به عنوان شهردار همگان انتظار داشتند به دلیل گزینش گفتمانی همان تعداد افرادی که کیانوش صیادی را برای شهرداری برگزیده بودند تا آخر راه با او همراه باشند اما هنوز چند ماه از فعالیت شهردار سابق نگذاشته بود که مخالفت ها با وی نه از سوی اقلیت بلکه از سوی اکثریتی شکل گرفت که تفکرات سیاسی آنها با کیانوش ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر باطل چگونه بر پیشانی شورای شهر سی سخت نشست؟

مهر باطل چگونه بر پیشانی شورای شهر سی سخت نشست؟