مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:502024-01-16سياسي

اقراریان : سپاه ثابت کرد دوران بزن در رو تمام شده است


رییس کمیته نظارت شورای شهر تهران با توجه به عملیات موشکی سپاه گفت: سپاه ثابت کرد و دوران بزن در رو تمام شده و این عملیات مصداق تحقق حقوق عامه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ مهدی اقراریان رییس کمیته نظارت شورای شهر تهران صبح امروز در دویست و نهمین جلسه شورای شهر در خصوص اولین اجلاسیه حقوق عامه با ارائه گزارشی در صحن شورا حاضر شد و چنین گفت: اجلاسیه با حقوق عامه با همکاری شهرداری تهران و مشارکت دستگاه قضایی برگزار شد.

  عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: صحبت های چمران در خصوص بوستان ولایت و همچنین تلاقی با روز هوای پاک ارتباط مستقیمی با بحث امروز ما دارد.

اتفاق خوبی در خصوص مصوبه شورای اسلامی در ادوار گذشته با عنوان منشوری که به نام حقوق شهروندی داشت و تکمیل این منشور با دستگاه قضایی را آغاز کردیم.

وی افزود: پویش مردم آگاه و شکل گیری خانه حقوق شهروندی و شهرداری برای تحقق این مسئله همچنین نیازمند همکاری با دستگاه های قضایی و دولتی هستیم.

اقراریان در خصوص سوال شهروندان در زمینه حقوق عامه پاسخ داد: شما به قانون اساسی و وظایف قوه را نگاه کنید؛ وظایف قوه در قانون اساسی احیای حقوق عامه است که دامنه وسیعی دارد.

وی در ادامه گفت: حضرت آقا زمانی که برای کار بوستان ولایت آمدند به مسائل مهمی اشاره فرمودند و گفتند: بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقراریان : سپاه ثابت کرد دوران بزن در رو تمام شده است

اقراریان : سپاه ثابت کرد دوران بزن در رو تمام شده است