مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 22:202024-01-03ورزشي

باشگاه نساجی: از نجابت مازندرانی ها سوء استفاده نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه نساجی مازندران بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان بیانیه ای به این شرح منتشر کرد:   یک بار دیگر اشتباه داوری گریبان نساجی را گرفت و در شرایطی که به وضوح مشخص بود در دقیقه 17 مهاجم تیم فولاد در موقعیت آفساید قرار .

- باشگاه نساجی مازندران بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان بیانیه ای علیه داور منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه نساجی مازندران بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان بیانیه ای به این شرح منتشر کرد:   یک بار دیگر اشتباه داوری گریبان نساجی را گرفت و در شرایطی که به وضوح مشخص بود در دقیقه 17 مهاجم تیم فولاد در موقعیت آفساید قرار دارد اما داور و کمک وی از تشخیص این صحنه عاجز ماندند و گل کاملاً آفساید حریف صحیح اعلام شد تا حق  نماینده استان مازندران آشکارا خورده شود.

مشابه این اتفاق در بازی با تراکتور در تبریز رخ داد و گل کاملاً آفساید حریف درست اعلام شد تا به این نکته پی ببریم که انگار قرار نیست  اشتباهات ممتد داوری تاثیرگذار علیه نساجی مازندران به پایان برسد.

  از شواهد و قرائن اینگونه پیداست که از نجابت نساجی سوء استفاده می شود و هیچکس نیست که پاسخگوی باشگاه و مردم خونگرم استان مازندران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه نساجی: از نجابت مازندرانی ها سوء استفاده نکنید

باشگاه نساجی: از نجابت مازندرانی ها سوء استفاده نکنید