مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:562023-12-27اقتصادي

ایجاد 5200 فرصت شغلی با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی کاشفی، رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: با اجرای طرح های بسیج سازندگی، اقشار تخصصی بسیج، طرح های اشتغال زایی و صندوق های قرض الحسنه مردمی، در سال جاری پنج هزار و 200 فرصت شغلی در این استان ایجاد شده است.

وی بیان کرد: برخی از این فرصت های شغلی، اشتغال جدید و بخشی هم اشتغال ایجادی است که با کمک احیای واحدهای راکد تولیدی و ارائه تسهیلات و طرح های جهادی به تثبیت و ماندگاری شغل کمک شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تصریح کرد: در مجموع در مدت یک سال گذشته یک هزار و 950 مورد ایجاد اشتغال و سه هزار و 250 مورد تثبیت اشتغال در این استان صورت گرفته است.

کاشفی ادامه داد: در یک سال گذشته احیای 125 واحد تولیدی و صنعتی با همکاری سازمان بسیج سازندگی و اقشار تخصصی بسیج در استان سمنان انجام شده است.

وی افزود: برای برخی از این واحدها کارهای تسهیل گری و رایزنی با دستگاه ها برای معرفی به منظور گرفتن تسهیلات از بانک انجام می شود و همچنین در همکاری با بسیج صنعت که عضو قرارگاه اقتصاد مقاومتی است، مشکلات هر واحد صنعتی بررسی و رفع می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ایجاد اشتغال از طریق راه اندازی کارگاه های کوچک و صنایع تبدیلی و تثبیت اشتغال و مانع زدایی از تولید در دستور کار این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5200 فرصت شغلی با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در سمنان

ایجاد 5200 فرصت شغلی با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در سمنان