مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 19:202023-12-25اقتصادي

سایت تخصصی آموزش فن ورز پست و شبکه زمینی برق جنوب کشور در شیراز راه اندازی شد


بهره برداری از نخستین سایت تخصصی آموزش فن ورز پست و شبکه زمینی برق جنوب کشور طی آیینی با حضور معاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،مدیرعامل و معاونان شرکت توزیع نیروی برق شیراز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در حاشیه این مراسم که در سایت آموزش مهارتی فنی و حرفه ای استان فارس در شیراز برگزار شد، گفت: طی تفاهم نامه ای از سال 1387،زیرساختی با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای فارس با هدف آموزش مهارتی به نیروهای آماده به کار در حوزه های تخصصی برق ایجاد شد.

محمدرضا سلاحی افزود: در نخستین گام، آموزش مهارتی به متقاضیان در رشته فن ورز شبکه هوایی، آغاز و به آموزش 2هزار و 600نفر منجر شد.

وی ادامه داد: پس از آن آموزش مهارتی در رشته های تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار، کار روی خط گرم و تست و نصب لوازم اندازه گیری اجرایی شد و به سرانجام رسید.

سلاحی اضافه کرد: در ادامه فعالیت های آموزش مهارتی، برای نخستین بار در جنوب کشور، یک سایت تخصصی آموزش فن ورز پست و شبکه زمینی، با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 500 میلیون تومان، ایجاد و راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه نمونه ای در این وسعت و ابعاد در زمینه آموزش مهارتی فن ورز پست و شبکه زمینی در سطح سازمانهای فنی و حرفه ای نداریم، گفت: از ابتدای اجرایی شدن تفاهمنامه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت تخصصی آموزش فن ورز پست و شبکه زمینی برق جنوب کشور در شیراز راه اندازی شد

سایت تخصصی آموزش فن ورز پست و شبکه زمینی برق جنوب کشور در شیراز راه اندازی شد