مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:502023-12-30اقتصادي

ثبت 78 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 78 میلیون و 769 هزار و 689 تردد وسایل نقلیه طی 9 ماه امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، علی ربانی، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، طی 9 ماهه اخیر پرترددترین محور خراسان شمالی محور بجنورد به شیروان و بالعکس با ثبت بیش از 5 میلیون تردد ذکر و اظهار کرد: تردد ورودی به استان 7 میلیون و 734 هزار و 679 وسیله نقلیه و تردد خروجی از استان 7 میلیون و 754 هزار و 647 وسیله نقلیه بوده است که به ترتیب 3.

93 درصد و 3.

95 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

وی گفت: بیشترین تردد بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، مربوط به محور چمن بید به جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و کم ترددترین محور، گراتی به صفی آباد و بالعکس است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان این که بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در محور گرمه به میامی (گرمه) و بالعکس و گرمه به چمن بید و بالعکس به ثبت رسیده است، افزود: طی این مدت محور فاروج به قوچان دارای بیشترین سرعت متوسط تردد و محور چمن بید به گرمه و بالعکس دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 78 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

ثبت 78 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی