مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 20:352023-12-28سياسي

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان: ایران قوی با حضور و مشارکت مردم شکل می گیرد


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه ایران بزرگ و قوی نیازمند حضور و مشارکت مردم است، گفت: در فتنه سال 88، پس از هشت ماه مردم سراسر کشور و استان اصفهان حماسه ای را رقم زدند که طومار همه فتنه گران را درهم پیچید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت سرهنگ دوم پاسدار محسن رضایی که در مسجد النبی(ص) شهر زیار برگزار شد، گفت: اتفاقات عجیبی در منطقه درحال رخ دادن است؛ همینطور که یک زمانی جهان و اتفاقات جهان را به قبل و بعد انقلاب اسلامی تقسیم می کردند و بعد از مدتی جنگ هشت ساله مورد قضاوت تاریخی قرار گرفت، اکنون عملیات طوفان الاقصی ملاک قبل و بعد قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی جهان را تکان داد، افزود: به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاورمیانه ای جدید بر اساس طوفان الاقصی و جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

فدا با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسئله فلسطین را به مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرد، تصریح کرد: روزانه 500 میلیون دلار هزینه جنگ است، تمام کارخانه ها و مراکز آموزشی رژیم صهیونیستی تعطیل شده و در تأمین امنیت شهرک های تصرف شده عاجز و ناتوان است؛ ساکنین سرزمین های اشغالی هم به رژیم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان: ایران قوی با حضور و مشارکت مردم شکل می گیرد

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان: ایران قوی با حضور و مشارکت مردم شکل می گیرد