مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:552024-01-01سياسي

حضور نیافتن اعضای شورای شهر اهواز در جلسات، پیگیری قانونی می شود


رییس شورای شهر اهواز با بیان اینکه قطعا حضور نیافتن اعضا در جلسه را از طریق قانونی پیگیری خواهیم کرد، گفت: در صورت غیبت اعضا در پنج جلسه، همکاران برای تعیین تکلیف به مراجع ذی ربط معرفی می شوند.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز با بیان اینکه قطعا حضور نیافتن اعضا در جلسه را از طریق قانونی پیگیری خواهیم کرد، گفت: در صورت غیبت اعضا در پنج جلسه، همکاران برای تعیین تکلیف به مراجع ذی ربط معرفی می شوند.

سید محمدعلی پورموسوی 11 دی در جمع خبرنگاران در خصوص حضور نیافتن پنج عضو شورای شهر اهواز در جلسه فوق العاده امروز که قرار بود با دستور کار برکناری شهردار برگزار شود، اظهار کرد: خارج از جلسه در حال پیگیری هستیم تا دیگر همکاران در جلسه حضور پیدا کنند و دستور کار مطرح شود و موافقان و مخالفان صحبت کنند و رای گیری انجام شود.

حضور نیافتن اعضا پیگیری قانونی می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه قطعا حضور نیافتن اعضا در جلسه را از طریق قانونی پیگیری خواهیم کرد، افزود: در صورت غیبت اعضا در پنج جلسه، همکاران برای تعیین تکلیف به مراجع ذی ربط معرفی می شوند.

البته شرایط دیگری نیز وجود دارد که پیگیری می شود.

رییس شورای شهر اهواز در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر برکناری شهردار در آستانه انتخابات مجلس و سال نو گفت: شهردار یا شهرداری پست خدماتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیافتن اعضای شورای شهر اهواز در جلسات، پیگیری قانونی می شود

حضور نیافتن اعضای شورای شهر اهواز در جلسات، پیگیری قانونی می شود