مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:052023-12-27اقتصادي

ایمن سازی دام های سبک و سنگین علیه تب برفکی در فارس


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس گفت: در فاز نخست طرح واکسیناسیون دام های سبک و سنگین 6 هزار راس دام سبک و سنگین در شهرستان های شمال فارس واکسن دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازشیراز، حسین پورنورعلی  در خصوص این خبر بیان کرد: با فرارسیدن فصل زمستان طرح واکسیناسیون دام های سبک و سنگین با هدف جلوگیری از شیوع بیماری ها از جمله تب برفکی و ارائه خدمات بهره وری دامپزشکی و افزایش تولید در شمال استان فارس توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح حدود 6هزار دوز واکسن برای بیش از 300 طرح اشتغال دام سبک و سنگین در شمال استان تزریق شده است.

او ادامه داد: طرح اشتغالزایی دامپروری با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قالب تامین دام، تامین نهاده تولید، خدمات آموزشی و دامپزشکی و همچنین اعطای تسهیلات کم بهره از سال گذشته با هدف تکمیل زنجیره ارزش و حمایت از دامداران خرد در حال انجام است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس تصریح کرد: این طرح در فاز اول در شمال استان در شهرستان های، مرودشت، خرامه، پاسارگاد، درودزن، اقلید، آباده، کامفیروز و خرم بید اجرا شده است و تا پایان ماه جاری کل شهرستان های استان تحت پوشش طرح واکسیناسیون قرار خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی دام های سبک و سنگین علیه تب برفکی در فارس

ایمن سازی دام های سبک و سنگین علیه تب برفکی در فارس