مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:402024-01-14سياسي

بیان خاطرات رییس دانشگاه تهران با شهید علیمحمدی


آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید علیمحمدی با قدردانی از همسر این شهید بزرگوار بخاطر نقش آفرینی در زمینه ترویج افکار و فعالیت های این استاد در دانشگاه تهران برگزار شد و رییس دانشگاه خاطراتش با شهید را بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید علیمحمدی، با قدردانی از همسر این شهید بزرگوار بخاطر نقش آفرینی در زمینه ترویج افکار و فعالیت های این استاد دانشگاه تهران، گفت: شهید مسعود علیمحمدی را به خاطر همکاری هایی که در جلسات مشترک در هیأت ممیزه دانشگاه داشتیم از نزدیک می شناختم.

در روز شهادت ایشان، در جلسه هیأت ممیزه دانشگاه تهران حضور داشتیم.

جلسه هیأت ممیزه از ساعت 8 صبح آغاز شده بود و حدود ساعت 9 صبح بود که اعلام شد بزرگواری به نام علیمحمدی به شهادت رسیده است.

اسم کوچک این شهید را علی اعلام کرده بودند، که بعد از جستجو در اسامی هیأت علمی دانشگاه تهران به نام محمدی با نام کوچک علی در لیست هیأت علمی دست نیافتیم؛ ولی دقایقی بعد متوجه شدیم آن شهید، عزیزمان شهید مسعود علیمحمدی استاد برجسته دانشکده فیزیک و عضو هیأت ممیزه دانشگاه تهران است که به شهادت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان خاطرات رییس دانشگاه تهران با شهید علیمحمدی

بیان خاطرات رییس دانشگاه تهران با شهید علیمحمدی