مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:452023-12-25سياسي

رویکرد علمی پلیس در جهت برقراری و تامین نظم و امنیت


فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه امروز علم و پژوهش موضوعی اختیاری نیست بلکه یک الزام است، اظهار کرد: پیشرفته ترین امکانات روز باید در اختیار نیروهای مسلح و خصوصا مجموعه انتظامی باشد.

- فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه امروز علم و پژوهش موضوعی اختیاری نیست بلکه یک الزام است، اظهار کرد: پیشرفته ترین امکانات روز باید در اختیار نیروهای مسلح و خصوصا مجموعه انتظامی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدرضا رادان در سومین جشنواره علمی و پژوهشی امام علی(ع) نیروهای مسلح که به میزبانی فرماندهی کل انتظامی کشور در سالن کوثر ستاد فراجا برگزار شد ضمن خوشامدگویی به حاضران و با تسلیت شهادت 11 تن از افسران پلیس در حادثه تروریستی راسک گفت: جای تقدیر و تبریک دارد به کسانی که که در عرصه علم و پژوهش جهادی عمل کرده و در حوزه علوم اجتماعی و انسانی نیز جهادی تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه صرف نظر از نتایج به دست آمده در این جشنواره که چراغ راهی است برای نیروهای مسلح و راه را مشخص می کند، اظهار داشت: فرماندهی کل انتظامی امروز در کنار ماموریت های متمرکز و غیرمتمرکز خود حجم وسیعی از مسائل علوم اجتماعی و انسانی را در بر می گیرد و باید به همین سبب به پیشرفته ترین علم روز در این حوزه به ناچار دسترسی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد علمی پلیس در جهت برقراری و تامین نظم و امنیت

رویکرد علمی پلیس در جهت برقراری و تامین نظم و امنیت