مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 20:552024-01-14ورزشي

قایدی به دنبال گلزنی در اولین بازی مهم ملی


امیر قلعه نویی تیم ملی را با یک سوپرایز بزرگ در اولین بازی جام ملت ها به میدان فرستاد و مهدی قایدی از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

- مهدی قایدی مزد دبل برابر اندونزی در آخرین دیدار دوستانه تیم ملی پیش از جام ملت ها را با فیکس شدن در اولین بازی گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازورزش سه، امیر قلعه نویی تیم ملی را با یک سوپرایز بزرگ در اولین بازی جام ملت ها به میدان فرستاد و مهدی قایدی از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

مهدی قایدی روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و در آخرین بازی دوستانه ایران مقابل اندونزی دو گل به ثمر رساند تا کادرفنی تیم ملی را برای حضور در ترکیب اصلی قانع کند، او حالا فرصت ویژه ای دارد تا در اولین بازی ملی اش در یک تورنومنت بزرگ مهم ترین گل ملی اش را هم به ثمر برساند و روند رو به رشدی که داشته را هم حفظ کند.

همه چیز برای قایدی مثل یک رویا می ماند که می خواهد به بهترین شکل برای او پیش برود، مهدی چندین اردوی تیم ملی را از دست داده بود و به نظر می رسید کادرفنی نظر خاصی روی او ندارد و غایب بزرگ ایران در جام ملت ها خواهد بود اما بازیهایی که در آخرین روزهای مانده به جام ملت ها در لیگ امارات به نمایش گذاشت امیر قلعه نویی و دستیارانش را قانع کرد تا او را مسافر قطر کنند و حالا یکی از یازده بازیکن آغاز کننده ایران در جام ملت ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایدی به دنبال گلزنی در اولین بازی مهم ملی

قایدی به دنبال گلزنی در اولین بازی مهم ملی