مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:252023-12-30سياسي

تسهیلات دولت برای افزایش ازدواج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در نشستی با شماری از اساتید و دانشجویان زن استان اصفهان در استانداری بیان کرد: - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تسهیلات دولت برای افزایش ازدواج را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در نشستی با شماری از اساتید و دانشجویان زن استان اصفهان در استانداری بیان کرد: دولت برای تحقق سیاست های قانون جوانی جمعیت، به توسعه مهد کودک در ادارات و تسهیل فرایند دورکاری زنان اهتمام ویژه دارد؛ و به تاکید رییس جمهور مهد کودک و یا اتاق مادر و کودک باید در همه محیط های کاری دایر شود تا زنان شاغل با آرامش به فعالیت های اجتماعی خود بپردازند.

وی ادامه داد: تعطیلی مدارس و در خانه ماندن فرزندان به دنبال آلودگی هوا مشکلات مضاعف برای زنان شاغل ایجاد می کند که در این زمینه باید تمهیدات و مساعدت های لازم برای دورکاری آن ها اندیشیده شود.

خزعلی افزود: به توصیه رهبر معظم انقلاب، زنان شاغل در عرصه های اجتماعی باید از شرایط ویژه مرخصی نیز بهره مند شوند، همچنین در برخی رده های شغلی لازم است تعداد بیشتری از خانم ها بکارگیری شوند تا در مواقع اضطرار با جایگزینی شیفت های کاری از وارد شدن تنش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات دولت برای افزایش ازدواج

تسهیلات دولت برای افزایش ازدواج