مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:452023-12-30سياسي

طرح ساماندهی کامل شترها به همکاری دهیاران نیاز دارد


بعد از حادثه برخورد شبانه یک خودرو سواری با شتر در دو راهی کوهمبارک جاسک و طبق اخبار رسیده ساماندهی شترها در روستای کوهمبارک جاسک کلید خورده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بعد از حادثه برخورد شبانه یک خودرو سواری با شتر در دو راهی کوهمبارک جاسک و طبق اخبار رسیده ساماندهی شترها در روستای کوهمبارک جاسک کلید خورده است و این اقدام در ادامه دستورهای قضایی پیشین در زمینه برخورد با گله های شتری است که ساربان ندارند.

این حادثه که خوشبختانه تلفاتی در پی نداشت باعث افزایش اعتراضات مردمی نسبت به اجرای قاطع طرح ساماندهی شترها شده است.

علی جلالی جاسکی فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان جاسک با ذکر تعدد تصادفات شبانه با شتر و افزایش آمار تلفات، خواهان همراهی کامل دهیاران در طرح پلاک کوبی و نصب شبرنگ شترهای سرگردان این شهرستان شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از دهیاران چندان تمایلی برای همراهی با طرح ساماندهی شترها ندارند، بیان داشت: اگر این روند تداوم یابد شاهد افزایش حوداث مرگبار خواهیم بود لذا امیدوارم همه دهیاران در اجرای این طرح با جهاد کشاورزی جاسک همکاری کنند.

  طرح ساماندهی شترهای شهرستان جاسک چندی قبل  با حضور ماموران جهاد کشاورزی، پلیس و مسئولان محلی از روستای آغوشک بخش مرکزی شهرستان جاسک به اجرا درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی کامل شترها به همکاری دهیاران نیاز دارد

طرح ساماندهی کامل شترها به همکاری دهیاران نیاز دارد