مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:352024-01-17بين الملل

کشتی های ترابری گاز قطر به دریای سرخ بازگشتند


به دنبال تاکید یمنی ها بر امنیت دریای سرخ برای غیر کشتی های وابسته به رژیم صهیونیستی کشتی های حامل گاز مایع قطر که عبور از دریای سرخ را متوقف کرده بودند به این منطقه بازگشتند.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، داده های ردیابی کشتی از  شرکت ال اس ای جی( LSEG ) دیروز سه شنبه نشان داد که چهار کشتی مورد استفاده برای محموله های گاز طبیعی مایع قطر پس از توقف چند روزه به دنبال حملات جمعه و شنبه گذشته آمریکا و انگلیس به یمن، مسیر خود را از دریای سرخ از سر گرفتند.

به دنبال تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ورود نیروهای مسلح یمن برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین با حمله به کشتی های عازم سرزمین های اشغالی در دریای سرخ شماری از کشتی های کشتیرانی تردد خود را از این منطقه که حدود 12 درصد حمل و نقل کشتیرانی کانتینری از آنجا انجام می شود، قطع کردند.

داده ها نشان می دهد که نفتکش گاز طبیعی مایع الرکیات که از 13 ژانویه در مسیر خود به سمت دریای سرخ توقف کرده بود حرکت خود را از طریق دریای سرخ از سر گرفته و عازم قطر است.

داده ها گزارش می دهند که کشتی های الغاریه، الحویله و النعمان با گاز طبیعی مایع قطر نیز که در ساحل این کشور بارگیری کرده و از چهاردهم ژانویه به دلیل حوادث دریای سرخ در سواحل عمان توقف کرده بودند، دیروز به راه افتاده اند و همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی های ترابری گاز قطر به دریای سرخ بازگشتند

کشتی های ترابری گاز قطر به دریای سرخ بازگشتند