مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:512024-01-06سياسي

چه شناورها و تجهیزاتی امروز به نیروی دریایی سپاه ملحق شد+ جزییات


خبرگزاری فارس؛ هرمزگان، مهدی خسروی: امروز نیروی دریایی سپاه در مرکز هرمزگان و در ستاد این نیرو، شاهد دوازدهمین دوره از الحاق تجهیزات جدید بود.

الحاق هایی که با هر مرحله آن به گفته سردار سلامی، شاهد جهشی در تکامل قدرت این نیرو در دفاع از میهن اسلامی مان و منافع ایران و نیز ایجاد قدرت دریاپایه برای خلق بازدارندگی فعال هستیم.

الحاقاتی که در مسیر راهبردهای نیروی دریایی سپاه به منظور منافع ملی و حیاتی میهن مان ساخته شده است.

شناور گشتی و رزمی شهید ابومهدی با قابلیت 14 روز دریانوردی مستمر امروز شناور گشتی رزمی شهید ابومهدی المهندس رسما به نیروی دریایی سپاه پیوست.

این ناو به گفته سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، مبتنی بر نیازهای عملیاتی نیروی دریایی سپاه توسط جوانان متخصص داخلی و با همکاری شرکت های دانش بنیان طراحی و تولید شده است و با قابلیت رادار گریزی، با بهره مندی از 4 موتور دریایی، دارای قابلیت دریانوردی بردبلند با سرعت بالای 37 گره دریایی و قدرت بالا در مانور است.

قابلیت حمل و فرود و برخواست پهپاد عمودپرواز (VTOL) و امکان پرتاپ پهپاد رزمی در روز و شب از دیگر قابلیت های این شناور است.

این شناور برای دفاع هوایی و مقابله با اهداف متخاصم، مجهز به سامانه کشف و رهگیری و پرتابگرهای دریاپایه و سامانه های خودکار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه شناورها و تجهیزاتی امروز به نیروی دریایی سپاه ملحق شد+ جزییات

چه شناورها و تجهیزاتی امروز به نیروی دریایی سپاه ملحق شد+ جزییات