مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:552023-12-28اقتصادي

ارتقای بهره وری خراسان شمالی با شناسایی سه حوزه اولویت دار اجرا می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: در استان 6 حوزه اولویت دار شناسایی شده است که با توجه به نیازهای اصلی و تاکید سازمان بهره وری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مرتضی بهزاد فر، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در پنجمین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، با اشاره به اینکه با هدف رشد اقتصادی و بهره وری بالا، نیازمند شناسایی عوامل اثرگذار بر رشد اقتصادی و بهره وری در سطوح مختلف هستیم، اظهار کرد: در استان موضوعات اصلی در حوزه بهره وری شناسایی و برنامه ریزی شده است و بعد از تصویب در شورای راهبری و تایید سازمان نظام ملی بهره وری وارد برنامه عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: مدیریت بهره وری به دنبال حل مسائل نابهره ور و ضرورت ارتقای بهره وری، تقویت نقاط قوت و توسعه زیرساخت ها است  و در این امر دستگاه های اجرایی نیز باید با هم افزایی همکاری لازم را داشته باشند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی افزود: سازمان ملی بهره وری امسال در رویکرد خود بر اساس چرخه ملی بهره وری تغییرات و تحولاتی داشته است که اجرایی شدن این رویکرد به تبیین هر چه بیشتر آن نیاز دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با بیان اینکه گام های مهمی در استان در زمینه ارتقای بهره وری برداشته شده است، اظهارداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای بهره وری خراسان شمالی با شناسایی سه حوزه اولویت دار اجرا می شود

ارتقای بهره وری خراسان شمالی با شناسایی سه حوزه اولویت دار اجرا می شود