مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:252024-01-14سياسي

«باغ کتاب» در لیست مکان های ناایمن؛ با کوچکترین آتش همانند انبار باروت می شود


رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه براساس گزارش سازمان های آتش نشانی و مدیریت بحران مجموعه باغ کتاب به لحاظ ایمنی شرایط نامناسبی دارد، - باغ کتاب در لیست مکان های ناایمن؛ با کوچکترین آتش همانند انبار باروت می شود رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه براساس گزارش سازمان های آتش نشانی و مدیریت بحران مجموعه باغ کتاب به لحاظ ایمنی شرایط نامناسبی دارد، گفت: کوچک ترین آتش سوزی در این مجموعه همانند انبار باروت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیرهادی در دویست وهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای منتشر شده درباره برخی اماکن غیر ایمن در تهران گفت: بخشی از اماکن غیر ایمن در سطح شهر تهران، برخی ساختمان های شهرداری، نهادها و دستگاه های دولتی هستند که بر اساس گزارش سازمان آتش نشانی و مدیریت بحران باید آن دسته از ساختمان ها که برای سازمان ها و نهادهای دولتی است و همچنین ساختمان های شهرداری رفع خطر شوند.

وی اضافه کرد: متأسفانه به این ساختمان ها هیچ توجهی وجود ندارد در حالی که باید با قید فوریت ساختمان های شهرداری و دولتی رفع خطر شوند.

رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: براساس گزارش سازمان آتش نشانی و مدیریت بحران برخی از این ساختمان ها وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باغ کتاب» در لیست مکان های ناایمن؛ با کوچکترین آتش همانند انبار باروت می شود

«باغ کتاب» در لیست مکان های ناایمن؛ با کوچکترین آتش همانند انبار باروت می شود