مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 09:052023-12-22سياسي

به دنبال حضور همه جریان ها و سلایق سیاسی در انتخابات هستیم


دولت به دنبال حضور همه جریان ها، اقوام و سلایق سیاسی در انتخابات مطابق با قوانین کشور است و در تلاشیم با اجرای خوب انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم و تشکیل یک مجلس قوی باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد انتخابات کشور گفت: دولت به دنبال حضور همه جریان ها، اقوام و سلایق سیاسی در انتخابات مطابق با قوانین کشور است و در تلاشیم با اجرای خوب انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم و تشکیل یک مجلس قوی باشیم.

سید محمدتقی شاهچراغی در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بستر برگزاری انتخابات با شکوه در کشور مهیا می شود، اظهار کرد: در انتخابات سال جاری به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور هستیم.

رای مردم تعیین کننده است و ما وظیفه امانت داری از رای مردم را داریم.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه انتخابات سالم و امن از وظایف ستاد انتخابات در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افزود: دولت به دنبال حضور همه جریان ها و سلایق سیاسی در انتخابات مطابق با قوانین کشور است و در تلاش هستیم با اجرای خوب انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم و تشکیل یک مجلس قوی باشیم.

وی اضافه کرد: دشمنان بدون شک به دنبال اخلال در روند برگزاری انتخابات هستند، بنابراین در اجرای انتخابات باید همه ابعاد دیده شود و مسئولان باید در اجرای انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال حضور همه جریان ها و سلایق سیاسی در انتخابات هستیم

به دنبال حضور همه جریان ها و سلایق سیاسی در انتخابات هستیم