مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:552024-01-06حوادث

دستگیری سرشاخه باند گل فروشان تقاطع ها در یزد


مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد گفت: گل فروشان چهارراه های یزد به صورت سازماندهی شده و در قالب یک باند فعالیت می کردند که در راستای رفع مزاحمت آنها در تقاطع ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، ابوالقاسم ابوالحسنی، اظهار کرد: با گلایه و شکایت شهروندان در مورد مزاحمت گل فروشان تقاطع های یزد، یکی از سرشاخه های اصلی باند گل فروشی و مزاحمت تقاطع های سطح شهر با همکاری نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی بازداشت شد.

وی افزود: پس از بررسی ها و تحقیقات چند ماهه، نیروهای اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری یزد، به رصد فعالیت روزانه گلفروشان تقاطع ها پرداختند و بیش از 20 دستگاه کارتخوان را از آنها با دستور مقام قضایی جمع آوری و برای بررسی به نیروی انتظامی تحویل دادند.

 مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد گفت: همچنین با اخذ حکم توقیف خودروی پخش گل، مشخص شد که همه گل فروشان فعال در تقاطع های یزد از اهالی روستایی خارج از محدوده استان هستند و حتی نام خانوادگی و پسوند همه آنها نیز یکسان است.

ابوالحسنی تصریح کرد: پس از بررسی های انجام شده در نهایت به دو سرشاخه اصلی رسیدیم که گل و دستگاه کارتخوان را برای فروش در اختیار گل فروشان قرار می دادند و برای آنها محافظ می گذاشتند تا آنها را از حضور ماموران شهرداری مطلع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرشاخه باند گل فروشان تقاطع ها در یزد

دستگیری سرشاخه باند گل فروشان تقاطع ها در یزد