مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:202023-12-24فناوري

نهضت توسعه فیبرنوری و اقتصاد دیجیتال فعالیت راهبردی شرکت مخابرات ایران است


نهضت توسعه فیبرنوری و حرکت به سمت توسعه اقتصاد دیجیتال راهبرد اصلی مخابرات در حال حاضر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه کردستان، مجید سلطانی در آیین افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با اظهار خرسندی از جمع شدن دوباره اهالی مخابرات و ارتباطات در تلکام امسال، اظهار کرد: تا زمانی که سیاستگزاران اصلی مجموعه ارتباطی کشور حمایت واقعی و عملی از حوزه دانش بنیان و فناوری کشور نداشته باشند تکانه واقعی در بخش مخابرات به عنوان زیربنا و زیرساخت ارتباطات کشور ایجاد نمی شود.

وی تاکید کرد: 30 میلیون مشترک ثابت، 6 میلیون پهن باند ثابت، شرکت مخابرات ایران را به بزرگترین شرکت مادر تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با مسوولیت های سنگین تبدیل کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: راهبرد اصلی شرکت مخابرات ایران در سه سال اخیر در سالن 7 نمایشگاه به صورت عملی به نمایش درآمده است که توسعه زیرساخت های ارتباطی و نحوه  همکاری شرکت های همکار گروه مخابرات ایران آماده بازدید تخصصی و علاقه مندان است.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران از سال 1401 دو کار اساسی را شروع کرده است که نهضت جهادی فیبرنوری(نجما) که در اغلب استان های کشور اجرا شده است و سرویس پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت توسعه فیبرنوری و اقتصاد دیجیتال فعالیت راهبردی شرکت مخابرات ایران است

نهضت توسعه فیبرنوری و اقتصاد دیجیتال فعالیت راهبردی شرکت مخابرات ایران است