مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:152024-01-10سياسي

جام رسانه ای امید به منظور تشکیل جبهه متحد رسانه ای در مازندران راه اندازی شد


رییس بسیج رسانه استان مازندران بر ایجاد هم افزایی میان رسانه ها تاکید کرد و گفت: کمتر دیده می شود که همه رسانه ها پیرامون یک موضوع کار کنند، یکی از اهداف برگزاری جام رسانه ای امید ایجاد هم افزایی و تشکیل جبهه متحد رسانه ای است.

- "جام رسانه ای امید" به منظور تشکیل جبهه متحد رسانه ای در مازندران راه اندازی شد ایسنا/مازندران رییس بسیج رسانه استان مازندران بر ایجاد هم افزایی میان رسانه ها تاکید کرد و گفت: کمتر دیده می شود که همه رسانه ها پیرامون یک موضوع کار کنند، یکی از اهداف برگزاری "جام رسانه ای امید" ایجاد هم افزایی و تشکیل جبهه متحد رسانه ای است.

عبدالمهدی حق شناس امروز، 20 دی ماه در نخستین رویداد جام رسانه ای امید مازندران که با همکاری بسیج رسانه و شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری برگزار شد، اظهار کرد: استان مازندران 27 شهید رسانه تقدیم انقلاب کرده که جا دارد یاد و خاطر شهیدان والامقام زنده نگه داشته شود.

وی افزود: 21 دی ماه سالروز شهادت غلامرضا رهبر، خبرنگار اعزامی صداوسیما به جبهه های جنگ است که به عنوان روز بسیج رسانه نام گذاری شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مهم ترین دلیل برگزاری همایش جام رسانه ای امید تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی رسانه ها در جامعه است، گفت: به همین منظور سازمان بسیج رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام رسانه ای امید به منظور تشکیل جبهه متحد رسانه ای در مازندران راه اندازی شد

جام رسانه ای امید به منظور تشکیل جبهه متحد رسانه ای در مازندران راه اندازی شد