مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:502024-01-01حوادث

اعمال قانون بیش از 1800 دستگاه خودرو با تغییر وضعیت در گیلان


رییس پلیس راه گیلان از برخورد قانونی با رانندگانی که وضعیت خودرو خود را تغییر داده اند خبر داد و گفت: در هشت ماه گذشته 1841 دستگاه خودرو اعمال قانون شده اند.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه گیلان از برخورد قانونی با رانندگانی که وضعیت خودرو خود را تغییر داده اند خبر داد و گفت: در هشت ماه گذشته 1841 دستگاه خودرو اعمال قانون شده اند.

سرهنگ جاور صفاری امروز، 11 دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس با معدود رانندگانی که نسبت به اجرای مقررات بی توجه هستند و مبادرت به نقض قوانین می کنند، برخورد قانونی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تغییر وضعیت ظاهری و فنی خودرو و خواباندن فنر زیر آن باعث خارج شدن اتومبیل از حالت استاندارد و کاهش ضریب ایمنی می شود، افزود: این عمل سبب بروز خطراتی برای خود راننده و همچنین سایر افراد خواهد شد.

رییس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه پلیس راه گیلان قاطعانه با افرادی که مبادرت به تغییر وضعیت ظاهری و فنی خودرو می کنند، برخورد و اجازه تردد و با وضعیت موجود به آنها را نخواهد داد، تصریح کرد: در این راستا در 8 ماه گذشته 1841 دستگاه خودرو به علت ارتکاب به تخلف تغییر وضعیت در سطح استان اعمال قانون شده اند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: خودروهایی که چنین وضعیتی داشته باشند ضمن اجرای دقیق قانون جهت اصلاح و رفع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون بیش از 1800 دستگاه خودرو با تغییر وضعیت در گیلان

اعمال قانون بیش از 1800 دستگاه خودرو با تغییر وضعیت در گیلان