مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:252023-12-30سياسي

فرمانده سپاه الغدیر: اقتدار ایران در گرو حضور ملت در صحنه است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی همیشه در برابر بصیرت ملت ایران شکست خوردند، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ناشی از حضور ملت در صحنه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار حسین زارع کمالی عصر امروز در نشست خانواده، تولید و اقتصاد استان یزد، که با حضور جامعه زنان سازمان بسیج سازندگی تشکیل شده است، با بیان این که حوادث بزرگ در طول انقلاب اسلامی بدون حضور مردم امکان پذیر نبوده و نیست، اظهار کرد: آنچه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و نظام اسلامی را به اقتدار رسانده است، حضور همیشگی مردم در صحنه است.

وی پایداری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در گرو ولایت مداری بی قید و شرط دانست و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همیشه در برابر بصیرت ملت ایران شکست خوردند و این سند هویت ملت ولایت مدار ایران است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس نیز سبب افتخار های فراوانی شد و پیروزی جبهه حق بر باطل را به همراه داشت، گفت: بانوان ما با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (ع) تمدن سازی کرده و با عفت، حجاب، تدین و روحیه انقلاب در متن جامعه قرار دارند و در بخش های مختلف به نقش آفرینی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه الغدیر: اقتدار ایران در گرو حضور ملت در صحنه است

فرمانده سپاه الغدیر: اقتدار ایران در گرو حضور ملت در صحنه است