مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:252023-12-31سياسي

پویش همخوانی «سرود رهبر عزیزم» در سراسر کشور برگزار می شود +فیلم


مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شمیم ظهور استان قم از برپایی پویش همخوانی «سرود رهبر عزیزم» در سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین رضایی مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شمیم ظهور استان قم در گفت وگویی خبری اظهار کرد: در دهه بصیرت و میثاق مردم با ولایت، پویش سراسری همخوانی سرود رهبر عزیزم با اهدای جوایز ارزنده، آغاز شده است.

وی هدف از این اقدام فرهنگی را، پر اهمیت بودن مناسبت 9 دی و این دهه دانست و افزود: امروز وظیفه ی اصلی ما، داشتن روحیه ی انقلابی، همراه با بصیرت افزایی در جامعه است و در این مسیر باید، تمام همّت خود را به کار گیریم.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شمیم ظهور استان قم گفت: دانش آموزان مخاطبان اصلی این پویش هستند و معلمان، خانواده ها و عموم مردم سراسر ایران اسلامی نیز می توانند با شرکت و حضور خود، دانش آموزان را برای پیوستن به این پویش یاری کنند.

رضایی عنوان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این پویش فرهنگی می توانند ویدئو خود را از همخوانی یک دقیقه از سرود، به آیدی @Admin_tf در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: به بهترین فیلم های ارسالی به پویش همخوانی سرود رهبر عزیزم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و در کلیپ نهایی این سرود نیز اکران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش همخوانی «سرود رهبر عزیزم» در سراسر کشور برگزار می شود +فیلم

پویش همخوانی «سرود رهبر عزیزم» در سراسر کشور برگزار می شود +فیلم