مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:202023-12-22بين الملل

قصد بایدن برای بالا بردن اختیارات تحریمی آمریکا علیه روسیه


یک مقام آمریکایی مدعی شد که رییس جمهوری آمریکا قصد دارد با هدف بالا بردن اختیارات تحریمی دولت این کشور علیه روسیه با تمرکز بر اعمال تحریم های ثانویه علیه نهادهای مالی تسهیل کننده تبادلات صنایع دفاعی آن، - یک مقام آمریکایی مدعی شد که رییس جمهوری آمریکا قصد دارد با هدف بالا بردن اختیارات تحریمی دولت این کشور علیه روسیه با تمرکز بر اعمال تحریم های ثانویه علیه نهادهای مالی تسهیل کننده تبادلات صنایع دفاعی آن، یک فرمان اجرایی جدید امضا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام ارشد آمریکایی گفت که جو بایدن رییس جمهوری این کشور یک فرمان اجرایی جدید برای بالا بردن اختیارات تحریمی دولت در قبال روسیه صادر خواهد کرد که تمرکز آن بر بانک های تسهیل کننده تبادلات بانکی صنایع نظامی روسیه با وجود جنگ اوکراین خواهد بود.

خبرگزاری اسپوتنیک از قول این مقام آمریکایی نوشت: رییس جمهور بایدن قصد دارد یک فرمان اجرایی جدید را امضا کند که اختیارات تحریمی آمریکا را علیه روسیه بالا می برد و تمرکز آن بر تسهیل کنندگان مالی جنگ روسیه است.

این اقدام گام مهمی در مختل کردن حمایت ها از بخش دفاعی روسیه و تلاش های آن برای بالا بردن ظرفیت و توانمندی های نظامی است.

به گفته او، این فرمان اجرایی جدید ابزاری برای اعمال فشار بر آن دسته از نهادهای مالی فراهم می کند که با صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصد بایدن برای بالا بردن اختیارات تحریمی آمریکا علیه روسیه

قصد بایدن برای بالا بردن اختیارات تحریمی آمریکا علیه روسیه