مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:552024-01-08سياسي

دشمن از مکتب شهید سلیمانی ترس دارد


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن از مکتب شهید سلیمانی ترس دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن از مکتب شهید سلیمانی ترس دارد.

جلال رحیمی روز دوشنبه 18 دی در مراسم گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز حادثه تروریستی در کرمان افزود: جنایت هولناک تروریستی کرمان که باعث شهادت عاشقان سردار دل ها و رهروان فاطمی شد، نشانه اوج رذالت و حقارت دشمنان و هراس آنها از زائران حاج قاسم و مکتب این شهید بزرگوار است.

وی اظهارکرد: واهمه دشمنان از مکتب سلیمانی و عاشقان کوی سردار دل ها در حالی دشمنان را مأیوس کرده که دست به اقدامات تروریستی متعدد برای رسیدن به اهداف شوم خود می زنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند ملت ایران هیچگاه بواسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم سلیمانی، دست نخواهد کشید.

رحیمی تصریح کرد: دشمنان بدانند که این گونه اقدامات هرگز نمی تواند خللی در عزم و اراده آهنین ملت ایران در دفاع از آرمان های اسلامی به وجود آورده و آن ها مصمم تر از گذشته تا خشکاندن ریشه های ترور و خشونت در میدان مبارزه با دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از مکتب شهید سلیمانی ترس دارد

دشمن از مکتب شهید سلیمانی ترس دارد