مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:452024-01-07سياسي

هشتاد و چهارمین کارگاه تولیدی قرارگاه خاتم الانبیا در مرند افتتاح شد


معاون اشتغالزایی و توانمندسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاءبا اشاره به افتتاح کارگاه خیاطی و تولید لباس پوشاک شهید محمدحسن عادلی در روستای هرزند عتیق مرند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسن رضا مرادی، معاون اشتغالزایی و توانمندسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی خیاطی و تولید پوشاک شهید محمدحسن عادلی که به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در روستای هرزند عتیق شهرستان مرند ایجاد شد، اظهار کرد:  عمده فعالیت ما در قرارگاه یکسری ماموریت های اجرایی پروژه های ملی و ابرپروژه هاست.

  وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا در 6 هلدینگ ماموریت تخصصی خود را انجام می دهد، گفت: اما چند مدتی است که در بخش اجتماعی فعالیت می کند که معاونت اجتماعی در این خصوص وجود دارد.

  معاون اشتغالزایی و توانمندسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: اجرای مسجد، مدرسه و اشتغال زایی، جهیزیه و کمک مومنانه از جمله وظایف قرارگاه خاتم الانبیا است.

  وی با اشاره بر اینکه موضوع ایجاد کارگاه کوچک در کشور از سال 84 مصوب شده است که ابتدا با اختصاص وام در نظر گرفته شده بود و همچنان مرسوم نیز است، گفت: قرارگاه خاتم الانبیا سنت شکنی کرده و از سال 98 این موضوع را از حالت وام خارج کرد و به ایجاد خود کارگاه پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتاد و چهارمین کارگاه تولیدی قرارگاه خاتم الانبیا در مرند افتتاح شد

هشتاد و چهارمین کارگاه تولیدی قرارگاه خاتم الانبیا در مرند افتتاح شد