مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 16:102024-01-04اقتصادي

سرمایه گذاری 12 هزار میلیاردی چین در منطقه آزاد ارس


معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به نتایج مثبت معرفی بسته های سرمایه گذاری ارس در نمایشگاه ها گفت: چین با سرمایه گذاری 21.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جلفا،  علی نوید بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از جذب یک سرمایه گذار چینی دیگر خبر داد و اظهار کرد: با تصویب کمیسیون اقتصادی سازمان شرکت آدلی فیدار آلیاژ ارس به جمع سرمایه گذاران ارس پیوست.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری خارجی این پروژه 21/6 میلیون دلار و میزان سرمایه گذاری داخلی آن 1200 میلیارد ریال می باشد و با بهره برداری از آن ضمن اشتغال زایی مستقیم برای 190 نفر، 30 هزار تن فروسیلیکو منگنز مورد استفاده در فولادهای کم کربن در سال تولید خواهد شد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه سرمایه گذار چینی پروژه از تجربه اجرای طرح مشابه در ایران برخوردار است، خاطرنشان کرد: محصول تولیدی در این طرح مورد نیاز کارخانجات فولاد بوده و باتوجه به هدف سرمایه گذار برای استقرار خطوط تولید پیشرفته در منطقه، شاهد تولید محصول باکیفیت جهت تامین نیاز داخلی و صادرات به کشورهای همسایه خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: سرمایه گذار چینی پروژه در نمایشگاه ایران اکسپو با منطقه آزاد ارس و ظرفیت های آن آشنا شد و پس از تشریح مزایای حضور در ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 12 هزار میلیاردی چین در منطقه آزاد ارس

سرمایه گذاری 12 هزار میلیاردی چین در منطقه آزاد ارس