مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:452024-01-03ورزشي

قم متولی اصلی ساماندهی شبکه های ملی سبک زندگی کشور


شبکه سبک زندگی در 26 استان کشور ایجاد و مقرر شده تا متولی اصلی ساماندهی این شبکه ها قم باشد.

- ایسنا/قم مدیرکل ورزش وجوانان استان قم گفت: شبکه سبک زندگی در 26 استان کشور ایجاد و مقرر شده تا متولی اصلی ساماندهی این شبکه ها قم باشد.

ابراهیم سانی خانی درنشستی خبری که با حاصحاب رسانه امروز برگزار شد، اظهار کرد: رویداد بزرگ جامعه پرداز در 22 استان درحال شکل گیری است و باید در استان قم به صورت ویژه شکل بگیرد لذا مقرر شده چند تشکل زیربنایی این رویداد بزرگ را برپا کنند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان قم افزود: به دلیل وجود حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران، حوزه های علمیه و دانشگاه ها متعدد به عنوان پایگاه اجتماعی مردمی و نگاه اسلام به زن و خانواده برخی رویدادها در قم باید به صورت ویژه برگزار شود زیرا انقلاب از قم بوده و الگو و سبک زندگی اسلامی هم باید از قم تبیین و اجرا شود.

وی گفت: 14 شبکه ملی در قم تشکیل شده که مهمترین آن شبکه سبک زندگی است که توسط یکی از تشکل های اداره کل ورزش وجوانان دنبال می شود.

وی افزود: دراین راستا رویداد جامعه پرداز در قم برپا می شود که خدمات مشاوره ازدواج، سبک زندگی و تسهیلگری امر ازدواج را در قم دنبال می کند و دراین رویداد اگر تشکلی مشکل یا ضعفی داشته باشد می تواند از گروه های قوی کمک بگیرد و می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم متولی اصلی ساماندهی شبکه های ملی سبک زندگی کشور

قم متولی اصلی ساماندهی شبکه های ملی سبک زندگی کشور